برای مژه های صدمه دیده از چه ریمل حجم دهنده ای استفاده کنیم
نوشته شده توسط : shaapaarak

چشم ها از مهم ترین اعضاء صورت ما در هنگام برقراری ارتباط با افراد میباشد. به همین دلیل چشم های زیبا خیلی جلب توجه میکند. یکی از لوازم آرایشی که خانم ها برای زیبا تر کردن چشم های خود از آن استفاده میکنند ریمل میباشد که محبوب ترین آن ریمل حجم دهنده  است.

اما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید و استفاده از ریمل حجم دهنده با توجه به نوع چشم ها و مژه هایتان ریمل انتخاب کنید تا چشمان شما را زیبا تر و پر جذبه تر کند.

در این میان مژه های آسیب دیده به توجه بیشتری نیاز دارند. با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما نحوه انتخاب ریمل حجم دهنده مناسب مژه هایتان و همچنین مژه های آسیب دیده را معرفی کنیم.

ریمل حجم دهنده

خانم هایی که دارای مژه های بی حالت و صاف  هستند، اگر کمی مژه هایشان حالت دار بود و فر داشت می توانست زیبایی آن ها را دو چندان کند. برای این کار همه خانم ها که این ویژگی را دارند باید از فرمژه استفاده کنند. در کنار استفاده از این ابزار می توانند از ابزار آرایشی با عنوان ریمل حالت دهنده هم استفاده نمایند تا حالت دهی را بیشتر کنند.

 ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا کمی مژه هایتان حالت دار شود، استفاده از ریمل حالت دهنده می تواند تاثیر حالت دهی را افزایش دهد و آن را فیکس کند. این نوع ریمل دارای رزین در مواد اولیه اش است که خاصیت فرشدن موقت به مژه ها می دهد.

خانم هایی که دارای مژه های نازک هستند و اگر در یک نمای کلی چشم هایشان را نگاه کنید متوجه کم حجم بودن مژه هایشان می شوید. این افراد باید از یک نوع ریملی استفاده کنند که کمی به مژه هایشان حجم دهد. هوشمندانه ترین انتخاب از بین مدل های مختلف، ریمل حجم دهنده است. این نوع ریمل دارای خرده مژه در مایعش است که می تواند به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم تر نشان دهد.

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند برای داشتن مژه های بلندتر علاوه بر اینکه باید از تقویت کننده های مژه استفاده نمایند تا در بلند مدت باعث بلندتر شدن مژه ها شود، می توانند از نوع ریمل خاصی استفاده نمایند که کمی به طول مژه های شان اضافه کند. در نتیجه بهترین پیشنهاد خرید ریمل به این افراد، ریمل بلند کننده است.

هر کدام از ریمل حجم دهنده، حالت دهنده و بلند کننده دارای مایع ریمل متفاوت با براش متفاوتی هستند که بتوانند تاثیرگذاری را بالا ببرند.

اما اگر خانم ها در انتخاب مدل ریمل مرتکب اشتباه شوند می توانند به مژه های خود آسیب وارد کنند.

دلیل کوتاه شدن مژه ها

استفاده از ریمل نامناسب باغ مژه ها، استفاده از مواد آرایشی که کیفیت لازم را ندارد و استاندارد نیست می تواند به مژه ها آسیب بزند. ضررهایی که یک ریمل نامناسب چشم میزند در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. به دلیلی اینکه ریمل حجم دهنده میزان بیشتری از مواد ریمل را روی چشم ها قرار می دهد و اگر استاندارد نباشد آسیب آن هم بیشتر خواهد شد.

ریمل حجم دهنده با کیفیت

ریمل حجم دهنده اگر خاصیت ضد آب هم داشته باشد میزان و شدت آسیب را بالا می برد. این آسیب در اثر استفاده بلند مدت از ریمل ایجاد می شود و شما در کوتاه مدت نتیجه آن را نمی بینید.

علاوه بر آسیب های ناحیه چشمی مانند سوزش و خارش چشم، قرمزی و التهاب چشم و حساسیت به نور از آسیب های ریمل حجم دهنده نامناسب به چشم است و ریزش مژه و کوتاهی هم آثار استفاده از ریمل حجم دهنده نامناسب است.

ریمل حجم دهنده ای وجود دارد که می تواند مژه های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند. این وسیله آرایشی دارای موم عسل است. وجود موم عسل در مواد اولیه موجب آبرسانی و تقویت مژه ها می شود. اگر بتوانید از این نوع ریمل حجم دهنده برای طولانی مدت استفاده کنید مطمئن باشید که تمام آسیبهایی که به مژه های شما وارد شده است برطرف می شود.

ریمل حجم دهنده مرغوب

در هنگام خرید ریمل مهم ترین نکته توجه به جنس و کیفیت ریمل است. استفاده از یک ریمل بی کیفیت میتواند باعث آسیب رساندن به مژه های شما شود. پس در هنگاه خرید حتما به کیفیت ریمل توجه کنید.

همچنین میتوانید به مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان یک ریمل اصل و باکیفیت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.







:: برچسب‌ها: ریمل حجم دهنده , ریمل حجم دهنده روبی سان , خرید ریمل حجم دهنده روبی سان , روبی سان , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: